Příběh Beviro
Naše zásady
1) Tvoříme prémiovou kosmetiku od mužů, pro muže.
2) Jsme česká značka, vyrábíme v Čechách.
3) Naše produkty jsou v maximální možné míře přírodní
Jsme Beviro - česká značka prémiové kosmetiky pro muže. Již od roku 2016 vyrábíme produkty, které před uvedením na trh testujeme s předními českými barbershopy a našimi náročnými zákazníky tak, aby byly nejlepší na trhu. A zároveň co nejpřírodnější, protože jen přírodní látky mají na tělo čistě blahodárný vliv a zároveň nezatěžují planetu.
Jsme tu pro muže, kteří mají rádi kvalitu. A už nechtějí používat levnou kosmetiku z drogerie s kdovíjakým složením. Na obalu proto transparentně uvádíme, kolik procent přírodních látek obsahují naše produkty. Když to není 100 %, museli jsme udělat dobře promyšlený kompromis - buďto jde o parfemaci (muži chtějí i mužně vonět), nebo aktivní složku (např. pěnící), která nelze nahradit přírodně.
Věříme, že u nás dokážeme dělat skutečně světovou kosmetiku (vždyť jsme i vynálezci make-upu!), proto chceme z Čech dobýt minimálně Evropu. A pak svět. Nemáme malé cíle...
Děkujeme, že na této cestě jdete s námi!

Daniel Trnka
Vedoucí operace a velkoobchodník

Patrik Hamšík
Šéf výroby

Daniel Drobný
Styčný důstojník pro barbershopy

Pavel Králíček
Hlava marketingová

Jan Moravčík
Machr přes finance

Jaroslav Mašek
Kreativní génius
Jak šel čas
Jaro 2015 - První úvahy
Patrik vyrábí přírodní bylinnou kosmetiku a dostává první poptávku na olej na vousy. Sám vousy nemaje, nepřijde mu to jako dobrý nápad.
Vánoce 2015 - Vývoj oleje
Poptávek přibývá, tak přes svátky lehne do knih a vymyslí základní recepturu.
Březen 2016 - Kvalita potvrzena
První vzorky konzultuje s několika barbershopy a ti mu potvrzují, že s lepším olejem ještě nepracovali.
Květen 2016 - Máme jméno
Vymyšleno jméno VIRO pocházející z Esperanta a mající za význam “muž”
Podzim 2016 - Oficiality
Patrik zajišťuje schválení oleje na vousy a další oficiality, aby ho mohl uvést na trh.
Léto 2017 - První produkt na trhu a Tour de VIRO
Produkt oficiálně uvádíme na trh a zároveň objíždíme nespočet českých barbershopů, říkáme tomu Tour de VIRO.
Září 2017 - Setkání s Danem a vývoj gelu
Patrik potkává Dana na snídani v Plzni. Z Brna vyjíždí ve 2 ráno, aby to stihnul. Tomu se říká odhodlání.
Začíná vývoj druhého produktu – transparentního gelu na holení dle předloh a připomínek holičů z celé ČR.
Leden 2018 - Gel je hotov
Po 14 vzorcích je transparentní gel na holení hotov a začíná schvalovací proces.
Jaro 2018 - Balzámy a elixír s kyselinou hyaluronovou
Začíná vývoj balzámů na vousy ve třech vůních - Bergamia Wood, Cinnamon Season a Honkatonk Vanilla a elixíru po holení s kyselinou hyaluronovou.
Květen 2018 - Gel uveden na trh
Transparentní gel na holení je oficiálně na trhu, dokončujeme testování balzámu na vousy v českých barbershopech a spouštíme jeho certifikaci.
Červen 2018 - Kolínské zrají
Kolínské jsou na skladě a 3 měsíce zrají, aby se vůně spojily a rozležely.
Červenec 2018 - Balzámy a nové vůně olejů
Uvedli jsme na trh balzám na vousy ve třech vůních a k tomu jsme přidali další dvě vůně olejů na vousy.
Srpen 2018 - Tour de Beviro a noví partneři
Po roce opět objíždíme přes 50 českých barbershopů a navazujeme spolupráci s firmami Notino, Vivantis a Mall.cz.
Říjen 2018 - Kolínské na trhu
Uvedli jsme na trh 4 druhy kolínských vod po holení. 40 % těchto kolínských vod jsme prodali ještě dříve, než jsme je vyrobili.
Leden 2019 - Začátek spolupráce s Gentleman Store
Nastartovali jsme spolupráci s Gentleman Store, zatím zlehka.
Září 2019 - Zpečetění spolupráce s Gentleman Store
Gentleman Store kupuje podíl ve značce Beviro a začíná naše společná cesta.