Příběh Beviro
Manifesto
Být mužem není v dnešní době snadné. Jsou na nás kladeny čím dál větší nároky a očekávání. Mít skvělou kariéru, vypořádat se stresem, udržet si zdraví a kondici, být milován a zároveň zvládat všechny další výzvy, které se objevují v našem každodenním životě. Tou největší je bezesporu najít v sobě opravdového muže. Takového, který se s úsměvem dokáže popasovat se vším, co mu den nadělí. Takového, který se u překonávání sebe sama cítí skvěle a naplněně. Takového, který nalezl cestu ke svému lepšímu já a dokáže v tomto nelehkém životním boji zůstat vždy pevný a pozitivní. A to díky péči o své tělo a svou mysl, kterou dokáže brát jako rutinu, stejně jako běh či chození do posilovny. Takový muž si uvědomuje, že péče o sebe je důležitá, a že v ní spočívá klíč k úspěchu. Protože, když lépe vypadáme, tak se lépe i cítíme, a k životu tak můžeme přistupovat kultivovaněji a více pozitivně. Tak pojďme ukázat světu naši lepší tvář. Tvář opravdového muže. Beviro.
Naše zásady
1) Tvoříme prémiovou kosmetiku od mužů, pro muže.
2) Jsme česká značka, vyrábíme v Čechách.
3) Naše produkty jsou v maximální možné míře přírodní
Jsme Beviro - česká značka prémiové kosmetiky pro muže. Již od roku 2016 vyrábíme produkty, které před uvedením na trh testujeme s předními českými barbershopy a našimi náročnými zákazníky tak, aby byly nejlepší na trhu. A zároveň co nejpřírodnější, protože jen přírodní látky mají na tělo čistě blahodárný vliv a zároveň nezatěžují planetu.
Jsme tu pro muže, kteří mají rádi kvalitu. A už nechtějí používat levnou kosmetiku z drogerie s kdovíjakým složením. Na obalu proto transparentně uvádíme, kolik procent přírodních látek obsahují naše produkty. Když to není 100 %, museli jsme udělat dobře promyšlený kompromis - buďto jde o parfemaci (muži chtějí i mužně vonět), nebo aktivní složku (např. pěnící), která nelze nahradit přírodně.
Věříme, že u nás dokážeme dělat skutečně světovou kosmetiku (vždyť jsme i vynálezci make-upu!), proto chceme z Čech dobýt minimálně Evropu. A pak svět. Nemáme malé cíle...
Děkujeme, že na této cestě jdete s námi!

Pavel Králíček
Hlava marketingová

Jan Moravčík
Machr přes finance

Daniel Drobný
Styčný důstojník pro barbershopy

Dan Rufer
Marketér a vývojář

Barbora Kolačná
Nákupčí

Jaroslav Mašek
Kreativní génius
Jak šel čas
Jaro 2015 - První úvahy
Patrik vyrábí přírodní bylinnou kosmetiku a dostává první poptávku na olej na vousy. Sám vousy nemaje, nepřijde mu to jako dobrý nápad.
Vánoce 2015 - Vývoj oleje
Poptávek přibývá, tak přes svátky lehne do knih a vymyslí základní recepturu.
Březen 2016 - Kvalita potvrzena
První vzorky konzultuje s několika barbershopy a ti mu potvrzují, že s lepším olejem ještě nepracovali.
Květen 2016 - Máme jméno
Vymyšleno jméno VIRO pocházející z Esperanta a mající za význam “muž”
Podzim 2016 - Oficiality
Patrik zajišťuje schválení oleje na vousy a další oficiality, aby ho mohl uvést na trh.
Léto 2017 - První produkt na trhu a Tour de VIRO
Produkt oficiálně uvádíme na trh a zároveň objíždíme nespočet českých barbershopů, říkáme tomu Tour de VIRO.
Září 2017 - Setkání s Danem a vývoj gelu
Patrik potkává Dana na snídani v Plzni. Z Brna vyjíždí ve 2 ráno, aby to stihnul. Tomu se říká odhodlání.
Začíná vývoj druhého produktu – transparentního gelu na holení dle předloh a připomínek holičů z celé ČR.
Leden 2018 - Gel je hotov
Po 14 vzorcích je transparentní gel na holení hotov a začíná schvalovací proces.
Jaro 2018 - Balzámy a elixír s kyselinou hyaluronovou
Začíná vývoj balzámů na vousy ve třech vůních - Bergamia Wood, Cinnamon Season a Honkatonk Vanilla a elixíru po holení s kyselinou hyaluronovou.
Květen 2018 - Gel uveden na trh
Transparentní gel na holení je oficiálně na trhu, dokončujeme testování balzámu na vousy v českých barbershopech a spouštíme jeho certifikaci.
Červen 2018 - Kolínské zrají
Kolínské jsou na skladě a 3 měsíce zrají, aby se vůně spojily a rozležely.
Červenec 2018 - Balzámy a nové vůně olejů
Uvedli jsme na trh balzám na vousy ve třech vůních a k tomu jsme přidali další dvě vůně olejů na vousy.
Srpen 2018 - Tour de Beviro a noví partneři
Po roce opět objíždíme přes 50 českých barbershopů a navazujeme spolupráci s firmami Notino, Vivantis a Mall.cz.
Říjen 2018 - Kolínské na trhu
Uvedli jsme na trh 4 druhy kolínských vod po holení. 40 % těchto kolínských vod jsme prodali ještě dříve, než jsme je vyrobili.
Únor 2020 - Nový design
Rozšafnost střídá moderní funkčnost, aneb Beviro si bere do parády náš kreativní mág Jaroslav Mašek, aneb oranžová pro všechny.
Květen 2020 - Poprvé v cizině
Beviro se vydává na první zahraniční cestu a začíná se prodávat v Polsku. O necelý měsíc poté se dostáváme i do zemí Beneluxu.
Září 2020 - Spousta novinek najednou
Čtyři šampóny, z toho tři na vlasy a jeden na vousy, dvě verze past na vlasy, dvě verze stylingových slaných sprejů. Naše nabídka se rozrůstá a my z toho máme velkou radost.
Říjen 2020 - Máme vlastní, skvěle funkční náčiní
Konkrétně kartáč na vousy, hřeben na totéž a shavettu.
Prosinec 2020 - Zahraniční expanze pokračuje
Beviro si nově mohou pořídit i zákazníci v Rumunsku.
Duben 2021 - Vyvinuli jsme Beard Booster
Aneb záchrana pro ty, kterým už vousy rostou, ale ne tak, jak by si představovali. Samozřejmě maximálně přírodní.
Červen 2021 - Minimalismus po skandinávsku
Naše produkty se šíří i na daleký evropský sever. Měsíc poté expandujeme i do Maďarska.
Říjen 2021 - Ještě větší udržitelnost
Děláme další mílový krok na cestě k maximální udržitelnosti. Naše pestrobarevné papírové krabičky střídá Grassprint, kompostovatelný papír s podílem travního vlákna. Zároveň jsme rapidně snížili množství barvy, kterou potřebujeme na potisk.
Duben 2022 - Obsazujeme letiště
Naštěstí ne doslova. Naši kosmetiku každopádně nově pořídíte v duty free zóně na pražském letišti.
Červen 2022 - Čas na magický prášek
Nehledejte za tím žádnou nekalost, jednoduše jsme vydali tři verze pudru na vlasy. Jeden pro objem, dva pro fixaci.